Dostanie się Twojej strony na pierwszą stronę każdej wyszukiwarki może być wyzwaniem, ale nie ma powodu, abyś był ograniczony do drugiej strony. Oto kilka kroków, których możesz użyć, aby upewnić się, że Twoja strona dotrze tam, gdzie trzeba:
- Ustal, kim są Twoi odbiorcy i czego szukają. Jeśli masz lokalny biznes, uwzględnij informacje o lokalizacji w swoim tytule, opisie i meta tagach.
- Pisz treści, które ludzie chcą czytać. Im bardziej naturalnie się je czyta, tym lepiej – i nie wahaj się zadawać klientom pytań i integrować ich odpowiedzi w artykułach lub wpisach na blogu.
- Dowiedz się, jakich słów kluczowych używają ludzie, aby znaleźć to, co oferujesz, i umieść je w tytule, opisie i meta tagach.
- Umieść słowa kluczowe w treści swoich postów, aby zwiększyć ich widoczność (i jeśli to istotne, dodaj je jako hiperłącza).
- Upewnij się, że każdy link na twojej stronie wskazuje na istotne miejsce; Google będzie oceniać strony wyżej, jeśli mają mniej nieistotnych linków, a więcej istotnych.
6.Często dodawaj nowe treści – im więcej świeżych materiałów, tym lepiej wypadniesz w wyszukiwarkach.
- Korzystaj z mediów społecznościowych, aby zdobywać sobie zwolenników.
Więcej wskazówek znajdziesz na stronie medialis.pl